Monday 4 April 2011

hari ini hari terbaekk ;)

assalamualaikum ! hai hai !
today aku na post psal abg angkat aku yg terlalu denga ckp aku . sesungguh nya dia mmg terbaekk . sumpah ta tipu . korg ta knal ag dia . dia ta berani sntoh aku ouh . even time uh berdua dua an ke apa . kalo kua nan dia mmg besh . sume dia bayar . aku skola ag . ta de wet . HAHA . thanks abg .
hary nih aku kua nan dia lgy . besh besh . mula mula aku ta de mod . tatao kenapa ouh . lepak tasik jup . den dia bwak aku g uma dia . sbb uma dia ada kenduri . perhhh ! fmly dia mmg terbaekk ah ! spotink na mmpos . happening gyla ! aku yg melayan pon pening . dary mak , mkcek mkcek smpy ank buah dia sume lyn aku nan baek . sume ta na benty ckp . HAHA . sumpah besh gyla tdy . ta tipu punya ouh . mula mula fmly dia ingat aku nih awek dia . dia pon sama ! orang tanya dia meng iye kan jewp . bengang btol . 
tapy tape . jgn jdy btol suda . kan abg kan ?
act sblom nih dia ta pna bwak alekk pompan kt uma dia . aku orang pertama ouh . sbb uh fmly dia cm terkejut sked . HAHA . nseb baek fmly dia uke jewp . ehe .
aku kejap jewp kt uma dia . mleh na ddox lama lama . segan . HAHA .
tpy hary nih mmg terbaek ah ! <3




p/s : muhammad afiq durrani . u jgn wsw uke . even i kua nan dia i tetap ingat u . i ta llbey pon nan dia . sayang u sorang jewp . *hughug iloveyousofuckindamnmuch !
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment