Thursday 14 April 2011

rinduuuuu ;(

assalamualaikum ! hai hai :D
lama ta update kan . he . kebizian sedikit larhh sayang sayang ku sekalian <3
hary nih na merepekrepek sekejap . HAHA
hary nih IM nan dia . *senyum gedix
rindu dia . rindu suara dia , rindu cara dia text , rindu bila dia jaga aku , rindu gelak gelak nan dia , rindu na gdo nan dia , rindu na sked kan aty dia *jaat kan ? n rindu semua ada kt dia ! mnyak persamaan aku nan dia . HAHA . pling besh masa raya . apa aku buad msty dia buad . apa aku mkn msty dia mkn jugakk . baju raya ! sumpah ta rancang . ble sent gmba . tgk sama . HAHA ! sweet kan ? tpy uh dulu . da jdy history da . masa ta moley patah balekk . but now aku da dpt yg lbey baek dary dia . even selalu gdo , kan b kan ? na buad cmne ? i yg selalu cary psal . kan b ? HAHA
tpy kebelakangan nih asyek gdo jewp nan fiq . aku pon tatao npe . aku sayang dia . tpy kalo hary hary cmnih moley kewp bertahan ? sumpah tkod hilang dia . tpy aku keliru . sumpah keliru .
muhammad afiq durrani , plish percaya i . apa yg kua kt mulut i . apa yg i ckp kt u . sume betul . sked pon i ta de niat na tipu u ke apa . sumpah btol ! iloveyou *hughug



p/s : muncet , kita stil kawan kan ? kan ? jgn lupa i tao nekk ?
muhammad afiq durrani , i ta kan berhenty sayang u wlw pon apa pon yg akan terjadi . iloveyou <3


Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment