Thursday 5 May 2011

yeah ! aku da bebas :)

assalamualaikum ! hai hai :D
lama kod ta jenguk blog aku nih . mnyak story mao tempek kt sini . he


28042011 - excden ;(
perhh . mmg excden plg teruk aku rasa . ta pena kod teruk cmnih . *pdhal baru dua kly excden . HAHA
tpy mmg besh kalo excden . sbb mama jaga aku dengan baek . ;) yg besh nye , dalam sked sked sempat lgy kua nengok wayang wif kaka ocha tersayang . HAHA ! teruk kan ? tpy agak malu sebab jalan cm apa lgy . he . blek blek baru na gedix ngadu sked . masa kua ta engat apa . he
tpy kua nan kaka ocha memang terbaekkk  ! <3


04052011 - hary pling malang ;(
trikh uh mmg menyaked kan haty . da larh kena fitnah nan babekk uh . den ptos pulakk nan fiq ;(
uh larhh ! laen kly kalo ckp jangan ikod emosi . tpy mnde da na jdy . da lepas da bpe hary yg lalu . he . ta moley ptah blek pon . kan ? sumpah aku nga sdey nih . ta tipu . aku da pujuk dia . but uh keputusan dia . na buad cmne kan ? kena larhh time . lepas nih na buad cara baru . na bukak buku baru . namo da chenta cintan nih . sked kepala jewp . even stil rasa kecewa lgy . 


p/s : uh jewp larh aku tempek dulu . act mnyak lgy ouh . nty cekk tempek lgy . ehe . nga sdey . otak tidak berfungsi sekarang . maaf . act title uh na bgtao yang aku da putus :)
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment