Wednesday 23 March 2011

muhammad afiq durrani

assalamualaikum ! hai hai !
hari nih kita cte psal chenta hati aku eh ? ehe *gedix syial
muhammad afiq durrani , seorang yg baekk +comel +kachakk + moley tahan nan pngai gedix aku nih . susa ouh na jumpa laky cmnih . wink wink ;)
b ! i sayang u tao ? *hughug
even mcm mcm aku da wt dia sked aty dia stil tahan . kalo laky laen da cmpak aku lam laut da . *larat kewp ? haha . aku jnjy nih yang terakhir ! tade laky laen da selaen dia . sumpah ! tpy kalo ta de jodoh ta moley jugakk kan ? terima jewp larhh .
tpy kan , aku keliru . keliru sanad . dia jao . susa na meet . pe guna cpl kalo cm uh ? tape . aku sanggup tunggu dia , cecece . HAHA . b ! u cry wet mnyak mnyak aw . den minang i twos . ta na da tunggu lama lama . HAHA *miang doe !


ini dia chenta hati aku ! HAHA . comel kan kan ? tpy ta jelas sanad larhh :( tape tape . na jelas tgk kt sebelah . ehe . jangan na mngedix nan dia uke ? dia aku punya . uke ? korang mngedix jugakk aku killkill korang , HAHA




p/s : b ! u jgn curang tao ? i sayang u ketadketad eraterat rapatrapat . ta de ruang untuk orang laen pon ! i pomish i akan setia slgy u ta curang nan i . iloveyousofuckindamnmuch b <3
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment