Wednesday 30 March 2011

no title . HAHA

assalamualaikum ! hai hai ;)
hary nih byk gelakk ouh . suka suka . tpy nty msty ada yg buruk akan jdy . kan kan ? ;(
hary nih mcm biasa . bgon pgy pegi skola , blek skola un9 akan menjenguk blog aku nih . ehe
tpy bila pegi skola aku rasa cm na tumbuk jewp muka buda uh . grr . nmpk aku jewp selalu buad muka . kalo comel tape . grr .menyampah aku tengok .
errr . ha ! na tao ta psal 'buda buda' aku ? wink wink ;)
nama dia nor khan shah . klasik kan nama dia ? ehe . seorang yg caring + baek . but selalu na menang jewp . grr . HAHA . tpy aku tetap sayang dia . kenal dia dry bestie aku jugakk , umi . thanks umi , kalo ta aku ta kenal dia . he . selama aku kenal dia . dia jewp selalu berhabis kdt untuk aku . HAHA . aku ? aku kedekut . ngahahaha !
kami selalu wat supe saver ta kira masa . *i mean masa supe saver jewp larhh . HAHA
tpy pling besh 3g nan dia . he . dia ckp dia suka mata aku . *senyum gedix
tatao larhh apa yg ada kt mata aku nih . tpy lam masa yg sama , aku nan dia asyekk gdo jewp . kalo sehary ta gdo mmg ta sah . tpy dia yg selalu mengalah . aku ? aku ego . HAHA . kan AN kan ?
but uh sume da jdy kenangan . kami da ta moley jai cm dulu . cne pon aku ta pna benci + menyampah + menyesal nan dia




p/s : u , i mnx maf sebab ta pena buad u bhgia dulu . cne pon u tetap 'buda buda' , 'anje' , 'k***k' i . ehe
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment