Thursday 24 March 2011

pakcekk pipi mulat !

assalamualaikum ! hai hai :D
hary nih ta de yang besh ataw pon ta besh . haha . boink .
satu ary dia ta text aku pon kan ? smpy aty kan ? tape tape . aku wat bebai aku baru dia tao . grr
tpy ary nih ada text nan pakcekk pipi mulat . *senyum gedix . sukasuka ! ha ! cte psal dia ah . na tgk muka dia ? jup jup ! HAHA





ha ! ini dia . pipi dia mulat kan kan ? ehe . suka suka . comel kodd dia . suara pon comel . *dia baca konfem kembang bertalam talam . wuekk !
uke ! sumpah dia baekk gyla ! kalo time susa konfem aku cry dia *trok kan aku ? time susa jewp cry . haha
tpy dia ta pna ksa sume uh . dia stil tlg apa yg ptot . thank to nobe . kalo bukan sbb dia myb aku ta knal dia . kan pakcekk kan ? ehe . dia single lgy aw . ada yg berminat ? sila hubungi saia . HAHA ! ta na cte lbey lbey larhh . t korang jtoh chenta lakk . ha ! lgy satu . muka dia cm gayboy kan ? HAHA ! sory pakcekk .






p/s : thanks sudi kenal nan i pakcek . sudi denga masalah i . i hrgai sume uh . sayang u tao ? btw , mgu dpan na exm kan ? stdy ajen ajen . jgn na buad taekk mata jewp . HAHA !
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment