Thursday 24 March 2011

sumpah rindu !

assalamualaikum ! hai hai
buhsan larhh . kan kan ? act na post psal muncet aku :(
rindu kt dia kodd . hm . tingat dulu dulu . but uh suma da ta kan kembali lgy dan ta kan !
sumpah rindu dia . ta moley lupa dia . sayang dia . kenapa dia stil bgy harapan kat aku eh ? grr ! aku da ada fiq larhh ! jangan larhh . pgy larhh dry idop aku . shush shush . HAHA
sumpah dia laen dry yg laen . even ta pna meet . tpy aku ta moley lupa dia . plekk kan ? aku memang plekk pon . HAHA . ag satu . dia pndy lukis ouh . na tgk ta ? he . jup jup .

pica nih first first dia bgy kt aku . santek kan kan ? 25 / 05 / 2010 trikh paling epy . ary aku dcler cpl nan dia . but ta de jdoh . kita kena terima larhh kan ?


pica nih pling sweet ouh . sumpah pling suka yg nih  . santek kan ?  *senyum gedix


mnde yg sweet dia buad kat aku . wink wink ;) sumpah terharu apa yg dia buad untuk aku . tpy aku ta pna hrgai dia :(


yg nih pulakk dia ckp time dia buhsan lam kelas . haha ! sume nye dia na sent kt aku .
          

ehe . *senyum gedix
                                                      
ini pulakk dia edit . pica pling aku suka <3 ehe . sumpah dia sweet gyla !
                                                        
besh kan dia ? antara sebab sebab aku sayang dia . nih ah sala satu . act mnyak lgy . pling sweet yg pna dia buad kat aku tao ta apa ? ehe . pna satu ary uh dia pgy pntai den dia tulis nama aku nan dia . tink tink ;)
even time uh kami nga bergado bsar punya . sumpah time uh aku sbe sala gyla . aku mnyak wat dia sked aty . sory muncet :(
sumpah mnyesal . mnde da na jdy kan ? da larhh . ta na cte mlbey ah . tkod owg pk laen lakk kan ? bye bye


p/s : kalo u bce muncet , i jz rindu . no more dat . jgn pk laen ea ? sumpah i beruntung dpt kenal nan u . 
thanks tok sume yg u da wt untuk i . thanks a lot !
Thank For Reading ! Follow My Blog ;)

No comments:

Post a Comment